sjöberg bloggar

NU har äntligen designen kommit upp ! :)
Micka fixade den , för jag fick inte tummen ur , men den blev skitbra :)
Jag ligger hemma och är typ sjuk . Så jag tänkte blogga ( som ni kanske ser ? åh va efter jag är )
Michaela sitter i skolan och har tråkigt .
Vi typ taggar sommaren och nuddes fest :) Den 2a april ! :d
Jag har redan bestämmt kläder , och allt haha :)
På onsdag ska jag åka ner till gbg för att träffa micka :)
Jag och micka har varsin privat blogg också . Men dom länkar vi inte . För där skriver vi exakt allt . Om hur vi känner , mår osv . Det är bara dom närmsta som vet om min !
Nu ska jag glo på film och ringa micka :)
PUSS
2 snygga bruttor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0