onsdag !

Drog till skolan idag ! Tänkte först stanna hemma, men det blev inte så. Lika bra att gå , annars lär jag la stanna hemma hela veckan :p
Sjuukt trög dag iaf. Först matte, som jag faktiskt jobbade på !!! Och sen No , men det slutade med att jag somnade. Såå det blev inte så lyckat. Sen hemkunskapsprov, som gick sämre än sämst ! Men får göra om det sen :=)
Och sen typ elevens val, och nu hem ! Och idag ska jag småplugga lite till provet imon, fast jag gör det nästa vecka på studiepasset ist !
Och så är min navepiercing svullen igen :( Måste sluta pilla på den.. !
Men får börja med koksalt igen !
Imorgon ska jag ner till gbg efter skolan, träffa micka och robin ! Och kolla på en byxdress som jag skrev innan :)
BILDBRIST..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0