Jennifer bloggar

Blogg esse har varit helt fuckup hela dagen . Så har inte kunnat blogga idag . Sitter i en soffa och typ snackar med micka i tele . Hon är hos läkaren nu ! :)
Jag har fixat några tidinställda inlägg också !
Denna veckan har varit ganska lugn. Massa snack och sånt. Men annars lugn. Skulle åkt till min kära syster i helgen . Men det blev inte så denna helgen, så vi får träffas en annan helg :)
Slutade klockan 12 idag. För sista lektionen var inställd . Och vi fick skippa kf:en.
Och imon är det studiedag. Så ska kolla om jag får åka ner till gbg då.
Måste iaf åka till netonnet och lämna in min laddare . För den förstör datan  , kopierar allt jag skriver och ibland raderar , eller om jag skriver på msn , så skickar den ibland det jag skriver om igen. Och så stängs den av osv . Så ska nog byta den
Blogg esse har varit helt fuckup hela dagen . Så har inte kunnat blogga idag . Sitter i en soffa och typ snackar med micka i tele . Hon är hos läkaren nu ! :)
Jag har fixat några tidinställda inlägg också !
Denna veckan har varit ganska lugn. Massa snack och sånt. Men annars lugn. Skulle åkt till min kära syster i helgen . Men det blev inte så denna helgen, så vi får träffas en annan helg :)
Slutade klockan 12 idag. För sista lektionen var inställd . Och vi fick skippa kf:en.
Och imon är det studiedag. Så ska kolla om jag får åka ner till gbg då.
Måste iaf åka till netonnet och lämna in min laddare . För den förstör datan  , kopierar allt jag skriver och ibland raderar , eller om jag skriver på msn , så skickar den ibland det jag skriver om igen. Och så stängs den av osv . Så ska nog byta den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0