jennifer bloggar

Tjenis :)
Nu fick jag tummen ur för att börja skriva igen ! Det har varit en riktigt jobbig dag idag, så har inte haft lust att blogga om något verkligen ! Menmen ,det va en otroligt jobbig dag i skolan. Eftersom jag inte sov så mycket i natt. Så somnade jag nästan på lektionerna. Så fick lägga mig i något vilorum i 1 h. Men jag kunde inte somna eller slappna av. Så jag gav upp. Så jag gick ner till Annelie och fick sitta där hela förmiddagen och sy på min klänning. Och sen bamba, matte , svenska & sen elevens val- som jag somnade på. Och sen hem och dirr på möte. Som va helt hemskt. Skriver inte mera om vad det handlade om . Men det va inte så trevligt. Och sen en hel del samtal till mina älsklingar. Och till en annan person. Och det blev en hel del tårar. Och det är inte posetivt ! Menmen, och sen dess har jag suttit på rummet och snackat i tele. Jasmine & Angelica kunde inte komma idag. Men förhoppningsvis så kommer Angelica imon ! : ) Och imon så ska jag försöka vara med på så många lektioner som möjligt. U T A N att somna ! Och så ska jag bara hem imon. Och chilla på alla läxor som jag har halkat efter med.. Och prov och allt. BLÄ! Så måste plugga järnet nu ! Jaja , nu ska jag nanna kudden och så hörs vi imon !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0