word

Vi kommer troligen lösenordskydda bloggen nu, för Michaela fick en hel del konsekvenser av detta idag, så denna blogg kommer antagligen bli lösenordsskyddad. Eller så får vi blockera vissa. Inte så roligt att bloggen kan påverka Michaelas betyg för att hon mötte mig i stan. Och sprang runt i affärer? Oj förlåt, gick till 3 affärer påväg till bussen.. Var vi där länge tro? NÄ ! Och Michaela hade en sån huvudvärk hela tiden, och det kan inte ni som läser bloggen veta.. Och om ni så gäääärna vill veta detta nu, så gick vi till EXAKT 3 affärer + Burger king  & Sushiresturang. Tribe gick vi till för jag & Michaela skulle kolla om våra piercingar läkte bra. Vi sprang inte, vi gick. Förlåt för att jag använde fel ord, ska inte upprepas.. Eller JO ! Det ska det , för denna bloggen , ska inte göra att vi får konsekvenser pga. att vi springer ( oj förlåt, går.. Mitt fel ;) ) i stan och kollar i affärer, som tog kanske 2 h ? Och så satt vi i stan ett tag för hon hade så ont. Behöver jag förklara mera? Lite mera detaljer kanske ? Vad vi hade på oss, hur många kilometer i timmen vi gick ? Dååå får ni gärna maila mig ( [email protected])
Puss på er. Ta det med en nypa salt förfan ! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0