Hemma



hejsan ! Nu har jag äntligen kommit hem , har varit i stan och sen på bio .
Vaknade vid typ halv 1 genom att jennifer ringde och dampa om att jag skulle
vara inne istan kl 3 :question: Så det blev att ta en snabb dusch och slänga på
sig mjukis byxor och en tröja och springa till bussen .. Efter jag hade vart där
så åkte jag hem till pappa i väntan på att tiden skulle gå snabbare :p Så när
klockan äntligen blev halv 5 gick åkte jag in till stan för 2 gången :tired: Och
gick såg " Min låtsasfru " på bio . Den var faktiskt skit rolig så det är en film
som jag tycker att alla ska se ;) 




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: kul att du är med och tävlar om klockan :D

2011-04-04 @ 00:58:36
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0