freedag

Har inte bloggat på tusen år. Men igår va jag iaf nere i gbg hos min mickis ! :)
Vi chillade på livet i stan, och sprang runt i affärer :) Först så fick jag vänta på henne i 1 h ;) Och sen drog vi till bk och köpte mat. Och drog till järntorget för att träffa robin. Sen till tribe och checka läget. Oooch sen sprang vi runt och letade efter gympaskor till mig. Det blev ett par som man kaaaaaan ha på gympan.. Och sen provade jag en byxdress på bikbok. Men köpte den inte , den satt iiiiinte snyggt.. Sen käkade vi sushi, eller vi & vi, micka åt faktiskt liiite , men sen va det tydligen inte gott längre :p Och så kom det in en gubbe som jag ställde mig framför och typ halv bitchblicka.. Kände bara för det, slutade med att han vände och gick ut snabbt som fan HAHA.. Och det har vi haft skoj åt sen dess, vi lider nog av ngt :) Sen chillade vi lite mer på livet , och sen åkte jag hem. Och så slapp jag gå från kållekärr :D När jag kom hem så hade mamma lämnat kläder och ett busskort. Och idag har det bara varit skola , eller gick inte på de första lektionerna. Hade FÖR ont i magen , så jag kunde inte röra mig , men på den 3e lektionen gick jag. Och sen va det bamba , och efter det hade jag så ont så jag fick åka hem. Skulle åkt till läkaren idag , men tar det nästa vecka ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0